14.5 C
Pitești
18 apr. 2025

Important pentru persoanele din Mioveni

În atenția agenților economici din Mioveni‼


Primăria Orașului Mioveni aduce la cunoștința tuturor agenților economici, persoanelor fizice autorizate și întreprinderilor individuale că, pentru emiterea acordului de desfășurare a activităților comerciale sezoniere, este necesară depunerea unui dosar complet, conform cerințelor prevăzute de legislația în vigoare.
📌 Lista documentelor obligatorii:

📄 Copie după Certificatul de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerțului Argeș;

📄 Copie după Certificatul constatator al sediului social;

📄 Copie după Certificatul constatator al punctului de lucru (unde urmează să se desfășoare activitatea);

📜 Contract de spațiu (proprietate sau închiriere) care să ateste dreptul de folosință asupra locației;

♻ Contract de salubritate valabil, încheiat cu un operator autorizat;

✅ Autorizații specifice, după caz, eliberate de:Direcția Sanitar Veterinară (DSV), Direcția de Sănătate Publică (DSP) și Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU) Argeș.
🗓 Termenul limită pentru depunerea dosarului este 31 martie 2025.
ATENȚIE! Depunerea unui dosar incomplet sau după această dată poate duce la întârzieri în obținerea acordului.
📍 Unde se depun documentele?
La sediul temporar al Primăriei Orașului Mioveni, situat la parterul blocului V2B, lângă Poliția Locală Mioveni.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

URMĂREȘTE-NE PE REȚELELE SOCIALE

52,300FaniÎmi place
3,200AbonațiAbonați-vă

NOUTĂȚI

Mentenanta site, Administrare site Realizare site Wordpress, Mentenanta site, Wordpress