6.7 C
Pitești
17 mart. 2025

Anunț licitație închiriere spațiu Anexa Cămin Cultural Mihăești

1. Informaţii generale privind autoritatea contractanta, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Primăria Comunei Mihăesti – comuna Mihăești, sat Mihaești, Strada Principală nr. 26A, județul Arges, telefon 0248560002, fax 0248560005, e-mail: primarie@mihaesti.cjarges.ro, cod fiscal 4122540.
2. Informaţii generale privind obiectul inchirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie inchiriat:
Spatiu in suprafata de 38,13 mp compus din spatiu birou – 34,58 mp si grup sanitar – 3,55 mp, ce apartine domeniului public al Comunei Mihaești, identificat prin nr. cadastral 81331, situat in imobilul reprezentand Anexa Cămin Cultural Mihăești, din comuna Mihăesti, sat Mihăesti, str Principala, f.n., judetul Argeș, pentru furnizarea de servicii postale/de curierat, conform HCL nr. 17/28.02.2022, in baza OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei – Registratura.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul autoritatii contractante, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Registratura Primăriei Comunei Mihaesti, Strada Principală, nr. 26A, județul Arges
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul:
50 lei/exemplar, prin numerar la casieria Primariei Comunei Mihaesti, Strada Principală, nr. 26A, județul Arges.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 23/03/2022, ora 15.00
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 31/03/2022, ora 09.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Registratura Primăriei Comunei Mihaesti, Strada Principală nr. 26A, județul Arges
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
In doua exemplare (original si copie).
5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:
31/03/2022, ora 12.00, Primăria Comunei Mihaesti, Strada Principală nr. 26A, județul Arges.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Arges, Pitesti, B-dul I.C. Brătianu, nr. 7, județul Argeș, telefon 0248/216599, fax 0248/ 212410, e-mail: tr-arges@just.ro.
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 04/03/2022.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

URMĂREȘTE-NE PE REȚELELE SOCIALE

52,300FaniÎmi place
3,200AbonațiAbonați-vă

NOUTĂȚI

Mentenanta site, Administrare site Realizare site Wordpress, Mentenanta site, Wordpress