30.4 C
Pitești
30 iul. 2021
spot_img

Dacia își schimbă emblema

Nicolae Badiu, publicist și scriitor, realizator TV, imagolog, editor, fost purtător de cuvânt la Automobile Dacia, autorul a numeroase cărți, una mai genială ca alta, dintre care amintim vârful de lance: „Poarta 3 – mașina cu nume de țară – DACIA” lansată la Bruxelles, în 2018, singurul ziarist din presa argeșeană care, atunci când vorbește despre Dacia, o face avizat, a scris ieri pe pagina sa de facebook:

De ce mi-a fost frică n-am scăpat. Am intuit perfect. De azi, Dacia are un nou logo. Românilor n-o să le placă, am eu o presimțire. E drept că se rupe definitiv legătura cu emblema istorică Dacia. Dispare inclusiv culoarea albastră… dar prea puțin, până la deloc, contează. Dacia este un brand Renault cu prezență de fabricație în 11 țări, iar locația din România rămâne locul istoric al nașterii mărcii Dacia și nimic mai mult. Noua emblemă proiectează marca Dacia într-o dinamică specifică viitorului, unde forța și curajul sunt caracteristici prioritare, dar totodată, noua emblemă rupe orice legătură cu trecutul, e ca un fel de implozie a Pavilionului de la Uzina din Mioveni… Statul Român nu are nicio acțiune la Dacia, ca să vă fie clar, că veni vorba… E bine că Renault are uzina de la Mioveni, e foarte bine că Dacia se fabrică încă și în România – asta contează! Rugați-vă să fie cerut Duster pe piața auto de pretutindeni și cumpărați Duster, dacă vreți să mai avem fabricație de Dacia în România. Duster este oricum o mașină excepțională, care se fabrică, ați înțeles sper, la Mioveni!„.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

URMĂREȘTE-NE PE REȚELELE SOCIALE

2,435FaniÎmi place
63AbonațiAbonați-vă
- Advertisement -spot_img

NOUTĂȚI