Anunț important de la CEZ Vânzare și Distribuție Oltenia
Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare (n.r. și Distribuție Oltenia) nu vor avea program de lucru cu publicul în zilele de 14 și 15 august 2023, reluându-și activitatea în data de 16 august 2023
Companiile CEZ Vânzare și Distribuție Oltenia acordă angajaților o zi liberă în data de 15 august 2023, cu prilejul Adormirii Maicii Domnului, dar și pe data de 14 august. Astfel, Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare și Distribuție Oltenia își întrerup activitatea în zilele respective.
Programul Centrelor de Relații cu Clienții CEZ Vânzare
Începând cu data de 16 august, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din localitățile Alexandria, Caracal, Curtea de Argeș, Târgu Jiu, Videle, Drăgășani, Pitești, Roșiorii de Vede, Băilești, Câmpulung, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Râmnicu Vâlcea și Slatina.
Revenirea la programul normal de funcționare va avea loc în data de 16 august 2023, în cazul Centrelor de Relații cu UUtilizatorii Distribuție Oltenia din localitățile: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Târgu Jiu, Roşiorii de Vede, Drăgăşani și Câmpulung Muscel, iar centrele de la Curtea de Argeș, Filiași și Vânju Mare își vor relua activitatea luni, 21 august, între orele 09:00-14:30.
Canale de comunicare cu DISTRIBUTIE OLTENIA
Pentru un plus de confort și siguranță, operatorul de distribuție încurajează utilizatorii să apeleze la canalele de comunicare online pentru soluționarea solicitărilor chiar din confortul de acasă:
canale dedicate racordării: trimiterea solicitărilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secțiunile dedicate www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
apelarea Info Tel, la numărul unic 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 16:00;
prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice;
prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor
/www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenire și corectare avarii în rețea de către operatorul de distribuție, pot fi obținute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, în secțiunea dedicată (www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html).
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa Distribuție Oltenia recomandă utilizatorilor săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Utilizatorii, accesând secțiunea dedicată – www.programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html
Procesul este unul foarte simplu și necesită doar câteva minute. În schimb, utilizatorii vor ști exact la ce oră trebuie să se prezinte în Centrele de Relații cu Utilizatorii, evitând astfel timpul de așteptare.
Cum se efectuează o programare?
Accesați pagina www.programari.distributieoltenia.ro/;
Selectați județul în care locuiți;
Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Utilizatorii în care doriți să ajungeți;
Alegeți data și intervalul orar pentru programare, precum și demersul pentru care efectuați vizita (ridicare/depunere documente);
Completați datele de contact și înregistrați programarea.
În tot acest timp, echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, rămân mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.
Canale de comunicare CEZ VÂNZARE
În tot acest timp specialiștii CEZ Vânzare rămân la dispoziția clienților pe canalele de comunicare cunoscute:
Aplicaţia mobilă My CEZ – disponibilă în Google Play și App Store;
Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor.
Alte canale de comunicare:
– Completarea formularului de contact accesând www.cezinfo.ro/sesizari2-form/
– Numărul de fax: 0248 524 834
– Prin corespondenţă scrisă la adresa: Strada Depozitelor, nr. 2, Târgu Jiu, județul Gorj.
– Chatul cu un consultant CEZ Vânzare, implementat de furnizor pe website-ul www.cezinfo.ro/ – disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienților săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând secțiunea dedicată www.cezinfo.ro/rezervare-online/
Cum se efectuează o programare?
Accesați pagina www.cezinfo.ro/rezervare-online/
Completați numele, prenumele, adresa de mail;
Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Clienții în care doriți să ajungeți precum și demersul pentru care efectuați vizita;
Alegeți data și intervalul orar pentru programare;
Înregistrați programarea.
Le mulțumim clienților noștri pentru înțelegere!