8 C
Pitești
26 apr. 2024

De mâine se scumpește transportul cu autobuzul

Începând de mâine, o călătorie cu autobuzele Publitrans va costa 2,50 lei. Prețul nu mai fusese majorat din 2015. Facilitățile privind gratuitatea sau reducerea la abonamentele pentru pensionari ramân aceleași, în plus se extind și pentru pensionarii din cele 3 comune membre ale ADI (Zona Metropolitană), respectiv Bradu, Mărăcineni si Bascov.

De asemenea, de mâine vor intra, treptat  în circulație, autobuzele electrice. Mâine vor circula pe linia 7B.

Documente necesare eliberării titlurilor de călătorie la transportul public, în municipiul Pitești și zona metropolitană:
– Reduceri și Gratuități –
Începând cu 1 septembrie 2022, operatorul regional PUBLITRANS 2000 S.A și Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Pitești vor asigura serviciile de transport public local pe raza zonei metropolitane: municipiul Pitești și comunele Bradu, Bascov și Mărăcineni.
Eliberarea titlurilor de călătorie la transportul public, pentru anumite categorii de persoane care beneficiază de facilități (reduceri și gratuități) se va face în baza următoarelor documente:

1) Pensionarii cu pensii mai mari de 1000 lei și cu vârsta până la 65 de ani, având domiciliul stabil în Municipiul Pitești și comunele Bradu, Bascov și Mărăcineni vor beneficia de abonament lunar integrat (pe orice linie), redus 50%.
La solicitarea abonamentului vor fi prezentate următoarele documente:

– BI/CI, original și copie;
– cupon pensie luna anterioară, original și copie;
– declarație de consimțământ;
Ridicarea abonamentelor se va face din următoarele puncte de vânzare amplasate în stațiile de autobuz de pe raza Municipiului Pitești: Comisariat, Piața Traian, Casa Cărții, Kaufland Nord, Gară Nord, Cap linie Războieni, Prundu Complex 1, B.A.T. Bascov, Piața Găvana, Trivale Complex 1.

2) Cetățenii cu vârsta peste 65 de ani, având domiciliul stabil în Municipiul Pitești și comunele Bradu, Bascov și Mărăcineni vor beneficia de abonament lunar integrat gratuit.
La solicitarea abonamentului vor fi prezentate urmatoarele documente:
– BI/CI, original și copie;
– declarație de consimțământ;
Cetățenii cu domiciliul în Municipiul Pitești vor ridica abonamentele din următoarele puncte de vânzare amplasate în stațiile de autobuz de pe raza Municipiului Pitești: Prundu Complex II, Teatrul Al. Davila, Spitalul Militar, Piața Traian, Complex Craiovei, Gară Sud, Dedeman, Trivale Complex 2, Cap linie Războieni, Piața Găvana.
Cetățenii cu domiciliul stabil în Comuna Bradu vor ridica abonamentele din punctul de vânzare amplasat în stația de autobuz Comisariat.
Cetățenii cu domiciliul stabil în Comuna Bascov vor ridica abonamentele din punctul de vânzare amplasat în stația de autobuz Cap linie BAT Bascov.
Cetățenii cu domiciliul stabil în Comuna Mărăcineni vor ridica abonamentele din punctul de vânzare amplasat în stația de autobuz Teatrul Al.Davila.

3) Elevii și preșcolarii din învățământul preuniversitar, având domiciliul stabil în Municipiul Pitești și comunele Bradu, Bascov și Mărăcineni vor beneficia de abonament lunar integrat gratuit.
La solicitarea abonamentului vor fi prezentate următoarele documente:
– carnet de elev, emis de unitatea de învățământ, vizat prin semnătură și ștampilă pentru anul în curs, copie și original;
– adeverință emisă lunar de unitatea de învățământ având menționat obligatoriu CNP-ul, din care să reiasă că elevul frecventează cursurile acesteia pentru clasa 0, sau din care să reiasă sistemul alternativ de învățământ, după caz, în original;
Ridicarea abonamentelor se va face din toate punctele de vânzare amplasate în stațiile de autobuz, de pe raza Municipiului Pitești.

4) Donatorii de sânge având domiciliul stabil doar în Municipiul Pitești sau angajați pe raza Municipiul Pitești, conform dispozițiilor HG 1364/2006, vor beneficia de abonament lunar integrat redus 50% (tarif suportat de beneficiar 40 de lei).
La solicitarea abonamentului vor fi prezentate următoarele documente:

– BI/CI, original;
-adeverință de donator, în original;
-declarație de consimțământ;
Ridicarea abonamentelor se va face din sediul AFDPR, str. Maior Șonțu, bl.Dl, Parter. Program lucru: Vineri: 10.00-13.00;

5) Beneficiarii de ajutor social având domiciliul stabil în Municipiul Pitești și comunele Bradu, Bascov și Mărăcineni vor beneficia de abonament lunar integrat gratuit.
La solicitarea abonamentului vor fi prezentate următoarele documente: – declarație de consimțământ, la prima solicitare de abonament; – BI/CI, în original la solicitarea abonamentului.
Ridicarea abonamentelor se va face de la sediul AFDPR, str. Maior Șonțu, bl.Dl, Parter. Program lucru: Vineri: 10.00-13.00;

6) Veterani de război, văduve de război și revoluționari, având domiciliul stabil în Municipiul Pitești și comunele Bradu, Bascov și Mărăcineni, vor beneficia de abonament lunar integrat gratuit.
La solicitarea abonamentului vor fi prezentate următoarele documente: – BI/CI, original și copie;
– legitimație de veteran/revoluționar, original și copie;
– declarație de consiłnțământ;
– depuse la întocmirea dosarului beneficiarului; – BI/CI, original la solicitarea abonamentului.
Ridicarea abonamentelor se va face de la sediul AFDPR, str. Maior Șonțu, bl.D1, Parter. Program lucru: Vineri: 10.00-13.00.

7) Persoane cu handicap accentuat, grav și asistenții personali ai acestora, având domiciliul stabil în Municipiul Pitești și comunele Bradu, Bascov și Mărăcineni, vor beneficia de abonament lunar integrat gratuit.
La solicitarea abonamentului vor fi prezentate următoarele documente: – BI/CI, original;
– legitimatie de transport eliberată de Direcția de Asistență Socială și Protecția Copilului a Județului Argeș;
Ridicarea abonamentelor se va face de la centrul de eliberare al abonamentelor pentru persoane cu dizabilități, cu sediul în Str.Justiției (lângă Grădina de Vară)
Program lucru: Marți: 8.00-16.00; Miercuri: 8.00-16.00; Joi: 8.00-16.00.

8) Deținuții politici și deportații având domiciliul stabil în Municipiul Pitești și comunele Bradu, Bascov și Mărăcineni, vor beneficia de abonament lunar integrat gratuit.
La solicitarea abonamentului vor fi prezentate următoarele documente: – BI/CI, original și copie;
– decizie privind admiterea cererii de acordare a drepturilor prevăzute de încadrarea în prevederile Decretului-Lege nr. 118/1990 sau Legii nr. 189/2000;
– decizie Casa de Pensii pentru stabilirea indemnizației privind încadrarea în prevederile decretului Lege nr. 118/1990 sau Legii nr. 189/2000;
* depuse la întocmirea dosarului beneficiarului:
– BI/CI, original;
– cupon pensie, original;
– declarație de consimțământ;
** documentele vor fi prezentate la solicitarea abonamentului.
Ridicarea abonamentelor va face din sediul AFDPR, str. Maior Șonțu, bl.Dl, Parter. Program lucru: Vineri: 10.00-13.00.

 

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

URMĂREȘTE-NE PE REȚELELE SOCIALE

11,000FaniÎmi place
2,350AbonațiAbonați-vă
- Advertisement -spot_img

NOUTĂȚI