Vineri, 10 septembrie, centrele de relaţii clienţi ale ENGIE Romania vor fi închise, cu excepția punctului de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din București, care va funcționa conform programului obișnuit al centrului comercial.
Ziua de 10 septembrie este liberă pentru angajaţii companiei, conform prevederilor contractului colectiv de muncă în vigoare.
Începând de luni, 13 septembrie, se revine la programul obişnuit de funcţionare, disponibil pe site-ul companiei, engie.ro.
De asemenea, serviciul de call-center naţional apelabil la numărul unic de telefon 021.9366 va fi limitat la funcţionalităţile uzuale, respectiv oferirea de informaţii generale despre serviciile şi produsele companiei, fără a fi posibilă consultarea unui operator în vederea obținerii de informații personalizate.
Clienții pot transmite solicitările lor prin formularul de contact de pe site-ul engie.ro https://www.engie.ro/contact/. Informații utile cu privire la situația de consum pot fi accesate direct în contul de client ENGIE sau prin intermediul aplicației engiemobile ce poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.
„Ne cerem scuze clienților pentru eventualele inconveniențe create și îi așteptăm în centrele noastre de luni, 13 septembrie, conform orarului obișnuit, sau online”, comunică furnizorul de gaze.