SC Termo Calor Confort SA anunță că luni, 17 octombrie 2022, începând cu ora 8.00, va începe furnizarea agentului termic pentru încălzirea locuințelor, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare. Furnizarea agentului termic pentru încălzire se va face în tegim continuu. Dispeceratul Termo Calor Confort SA și echipele de intervenție funcționează în regim.permanent pentru soluționarea tuturor problemelor.
Informații suplimentare pot fi solicitate telefonic la numărul de telefon 0729980383.
Buna ziua.Stau in gavana 3 bloc B5 scaraC Ap 32 etajul 4 .De cand sa dat drumul la caldura am avut caldura cat de cat in primele 3 zile apoi caloriferele au fost reci sau cel mult cate un element din cele doua calorifere calii<Este adevarat ca vremea a fost destul de buna dar noaptea nu mai este la fel.Atrebuit sa ma incalzesc cu electricitate. Am vorbit cu vecinii de la etajul 4 si aceleasi probleme au toti in afara de cei cu centrale.
Care ar putea fi cauza cand vorbesc la administratie mi se spune ca avem conductele colmatate daca ar fi asa nu aveam caldura in primele zile. Ce trebuie sa fac ca sa avem si noi caldura dat fiind ca energia electrica este destul de scumpa.
În mod normal, cand se porneste caldura trebuie facuta o aerisire a conductelor. Ati facut aceasta manevra? Vorbiti cu fochistii sau instalatorii de la punctul termic, fiind la ultimul etaj e posibil ca aici sa fie problema.