Cele trei zile de raliu de la Câmpulung ne-au adus multe satisfacții, dar una notabilă – poate cea mai mare, pentru noi, jurnaliștii care nu urmărim numai senzaționalul – a fost prezența în competiție a câtorva Dacii din primele generații, bineînțeles îmbunătățite ca tehnică și „tunate” corespunzător.
Loganul actual – o mașină populară, dar nu prea obișnuită în campionate de viteză – a fost și el prezent și a făcut „o figură frumoasă”, amintindu-ne de vremurile de demult când echipele de competiții ale Dacia aveau succes internațional.
În concurs s-au mai înscris și modelele Sandero, precum și un prototip Dacia, toate făcând față cu brio competiției, iar trei dintre ele clasându-se în prima jumătate a clasamentului, pe locuri onorante când vorbim de prezența în concurs a unor mărci cum ar fi Porche, Ferari, BMW etc.
Menționăm că două dintre Daciile prezente în concurs, conduse de piloți debutanți, au obținut locuri pe podium – Dacia Logan, pilot Petre Nicolae Cosmin, locul 2 și Dacia Sandero, pilot Nicolae Alexandru George, locul 3, la această categorie.
Redăm mai jos concurenții pe Dacia, și rezultatele după prima zi de concurs. Diferența dintre ele și prima clasată a fost de secunde (mai puțin de un minut), ceea ce spune multe despre numele DACIA:
Locul 17: Nr.147 – Mitrașcă Andrei – Dacia STCC E2/3000 – MANȘA 1: 01:45,690; MANȘA 2: 01:42,046; diferență de 0:16,296 față de lider
Locul 22: Nr.11 – Ion Ionuț – Dacia Logan RS E2/2000 – MANȘA 1: 01:47,855; MANȘA 2: 01:47,362; diferență de 0:21,612 față de lider
Locul 30: Nr.9 – Oprițoiu Cosmin – Dacia Logan Proto E2/3000 – MANȘA 1: 01:53,301; MANȘA 2:24,468; diferență de 0:26,551 față de lider
Locul 47: Nr.697 – Supuran Victor – Dacia Sandero N/1/- – MANȘA 1: 02:01,854; MANȘA 2:00,900; diferență de 0:35,150 față de lider
Locul 50: Nr.524 – Petre Nicolae Cosmin – Dacia Logan N/1/- – MANȘA 1: 02:04,456; MANȘA 2: 02:07,505; diferență de 0:38,706 față de lider
Locul 53: Nr.526 – Nicolae Alexandru George – Dacia Sandero A/1/- – MANȘA 1: 02:09,450; MANȘA 2:08,007; diferență de 0:42,257 față de lider
Locul 55: Nr.270 – Voicu Adrian – Dacia 1310L Dacia Revival/-/- – MANȘA 1: 02:12,083; MANȘA 2:11,043; diferență de 0:45,293 față de lider
Locul 57: Nr.280 – Krepelka Alexandru – Dacia 1310 I1/B2/- – MANȘA 1: 02:12,632; MANȘA 2:14,558; diferență de 0:47,882 față de lider
Locul 58: Nr.277 – Alexandrescu Mihail – Dacia 1310 I2/B1/- – MANȘA 1: 02:19,505; MANȘA 2:17,689; diferență de 0:51,939 față de lider