Apă Canal 2000 are call-center
Astăzi, 6 martie, la ora 10.00, la sediul central Apă Canal 2000 S.A., din Bulevardul I.C.Brătianu 24A a fost inaugurat call center-ul societății.
Acesta a fost finanțat, ca și harta digitală a rețelelor de apă și canalizare, din împrumutul de la BERD, fiind necesar pentru îmbunătățirea relației societății cu cei peste 250.000 de clienți și pentru rezolvarea operativă a doleanțelor acestora.
《Este încă o modalitate prin care cetățenii pot comunica eficient în cazuri de urgență, avarii, situații speciale.》, transmite Primăria Pitești.
0248/223237 este numărul de telefon dedicat platformei de Call Center, disponibil 24 de ore din 24.
CITEȘTE ȘI: Se va face harta digitală a rețelelor de apă și canal la Pitești
Cum este posibil să suni la apă canal să le aduci la cunoștință că nu funcționează apa în com Uda și doamna de la telefon să spună că pînă luni nu are ce să ne facă , deoarece sîmbăta ßi duminica nu au echipe de intervenþie ? Astazi este marți 04 aprilie 2023 și problema nu s,-a rezolvat ! Domnule Director dumnevoastră știți de aceste probleme ?